Poišči buklo

torek, 5. december 2017

Ruth Ware: In a Dark, Dark Wood

Dekliščina sredi gozda na kateri gre nekaj zelo narobe.


Avtor: Ruth Ware
Naslov: In a Dark, Dark Wood
Leto izdaje: 2015
Pripovedovalec: Imogen Church
Založba: Simon & Schuster Audio
Čas trajanja: 9h 41min
ISBN: 9781442390522
Žanr: triler

Nora je povabljena na dekliščino sošolke, ki je ni videla že 10 let. Družba se zbere v stekleni, osamljeni hiši sredi gozda. Tekom konca tedna se zgodi umor in Nora je glavna osumljenka.

Nora je pisateljica in pripovedovalka te zgodbe, ki je opravila s svojo preteklostjo in živi za sedanjost, a jo dogodki izpred desetih let še vedno zaznamujejo. Ko je povabljena na dekliščino, ne ve, zakaj je temu tako, saj se z nevesto nista slišali že 10 let. V kar bizarnem koncu tedna se razkrijejo skrivnosti in zgodi umor. Vsem udeležencem se življenje obrne na glavo.

Zelo mi je bila všeč Imogen Church, ki je knjigo prebrala na tej audio različici. Njeno pripovedovanje je bilo atmosferično in z lahkoto sem razlikovala med osebami. Problem mi je predstavljala je glavna junakinja. Pogosto nisem ločila med njenimi mislimi in dialogom.

Zgodba napetost in dramatičnost gradi na več načinov. Menjava preteklosti in sedanjosti v bralcu oz. poslušalcu vzbudi zanimanje za nadaljnjo dogajanje. K temu v drugem delu pripomore tudi nezanesljiva pripovedovalka. K napetosti pripomore tudi prizorišče. Dogajanje je postavljeno v moderno, zastekljeno počitniško hišo sredi gozda v začetku novembra, ko zapade prvi sneg. Prizorišče je kot stekleno gledališče, v katerem udeleženci dekliščine igrajo svojo zgodbo, iz teme pa jih opazuje neznani gledalec.

Na moje izkustvo te knjige je močno vplivalo dejstvo, da sem jo poslušala v obliki zvočne knjige in ne prebrala v fizični obliki. Tega žanra ponavadi sploh ne konzumiram, a tokrat me je nekaj vleklo, da sem pohitela z poslušanjem zgodbe.

Ta knjiga po svoji kvaliteti ne izstopa, a poslušanje v audio obliki je bilo vseeno zanimivo. To obliko bi vam tudi priporočila.

Ali mi lahko predlagate, kak res dober triler?

Prijetno branje,

Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar