Poišči buklo

ponedeljek, 5. marec 2018

TV serija: The Good Place – 1. in 2. sezona


Kako so videti nebesa?

Igrajo: Kristen Bell, Ted Danson, William Jackson Harper, Jameela Jamil, D'Arcy Carden, Manny Jacinto
Ustvarjalci: Michael Schur
Jezik: angleščina
Premiera: 19. september 2016
Televizijska hiša: NBC
Št. sezone: 2
Št. epizod: 13, 13
Dolžina: ca. 22 min
Žanr: komedija, utopija

Že takoj v prvi epizodi izvemo, da je prišlo do napake in je Elenor po pomoti pristala v nebesih. V nebesih ima vsak človek svojo sorodno dušo. Elenorina je Chidi, ki se zaveže, da jo bo z učenjem filozofije naučil biti dober človek.


Večinoma spremljmo Eleonoro in Chidi ter drugi par Jasona in Tahani. Pomembno vlogo igra še arhitekt Michael ter robot Janet.

Ko sem začela gledati serijo, se mi je zdela zelo čudna in brez smisla. A sedaj, ko sem videla prvi dve sezoni, temu ni več tako. Serija je komična in se hkrati ukvarja z preučevanjem človeške narave. Le prepustiti se je potrebno njeni včasih že bizarni plati. Všeč mi je tudi, da me ta serija vedno znova preseneti. V dobrem smislu. Ko že mislim, da sem jo pogruntala, mi dokaže, da temu ni tako.

Tekom serije spremljamo razvoj glavnih oseb, čeprav so že mrtve. Spoznavamo jih preko anekdot, šal in pogledov v preteklost oseb. Vse to pa odpira vprašanja o morali in vrednotah ter da gledalcu snov za premislek. Zakaj je človek dober in zakaj slab? Ali se pri tako kompleksnih bitjih, kot je človek, sploh lahko dejanja razdeli le na dve skupini?

Po koncu prve sezone sem se vprašala, kam sploh lahko še gre zgodba. In zopet sem bila presenečena. Več vam raje ne vi povedala. Če ne bi radi vedeli preveč, si ne oglejte napovednika za drugo sezono.


The Good Place sem začela gledati, ker mi je všeč Kristen Bell. Nadaljevala pa sem, ker je to res drugačna serija, ki ne postane dolgočasna. Sedaj sem predvsem navdušena nad likom Michaela, ki ga igra Ted Danson.

Če vas je ta prispevek vsaj malo nagovorim, dajte seriji priložnost. Poglejte deli ali dva, saj je z vsako epizodo uživanje v njej boljše. Serija je bila tudi podaljšana za tretjo sezono.

Ali ste si že ogledali The Good Place? Kakšni so vaši vtisi?

Prijetno gledanje, 
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar