Poišči buklo

petek, 3. november 2017

Book Haul #13: Nekaj malega iz Norveške

Pred nekaj tedni sem bila na počitnicah v Bergnu na Norveškem. Že na letališču v Oslu sem videla dobro založeno knjigarno, v kateri mi je srce začelo od vznemirjenja hitreje utripati.


V centru Bergna sta na vsaki strani trga dve veliki lepi knjigarni. V eni od teh so bili vsi angleški romani v mehki vezani znižani za 50%. In imeli so jih veliko. Vse kar si srce lahko poželi: klasike, nominirance za nagrade, najbolj prodajanje romane in knjige, o katerih nihče ne govori na medmrežju, a bralca s svojo sinopso in lepo naslovnico pritegnejo. Odločila sem se, si lahko izberem le dve knjigi. Prostora v potovalki in v knjižni omari namreč nimam na pretek.


Three Daughters of Eve pisateljice Elif Shafak je najboljša knjiga, ki sem jo letos prebrala. Knjigo sem si prvotno izposodila v knjižnici. Ko sem to lepo mehko vezavo videla razstavljeno na mizi v knjigarni, sem jo preprosto morala vzeti s seboj. Res sem zelo vesela, da imam sedaj na polici svoj izvod in lahko malo polistam po njem, saj mi knjiga kar ne gre iz glave.
Books were liberating, full of life, she preferred being in storyland to beeing in her motherland. Refusing to leave her room on weekends, munching on apples and sunflower seeds, she finished one borrowed novel after another. She discovered that intelligence, like a muscle, needs to be exercised with increasing levels of stress, if it were to grow to its full potential.


Kot drugo knjig osem si izbrala leta 2016 zelo priljubljeno delo Sarah Parry The Essex Serpent. V tem zgodovinskem romanu se mešata ljubezen in elementi folklore. Komaj čakam, da jo vzamem v roke, saj sem slišala mnogo dobrega o njej. Mar ni naslovnica prečudovita?

Ko sem na letališču čakala na let iz Bergna v Oslo, sem še enkrat zavila v knjigarno, se počasi prebijala od police do police, jemala knjige v roke ter po tiho vzdihovala nad vsemi knjigami, ki jih ne moram imeti. V oči mi je padla ta prelepa ne fiktivna knjiga o skandinavskih ljudeh in življenju. Že lani sem se zaljubila v Norveško in bi rada vedela čim več o njej. Tako sem kupila knjigo Scandinavians: In Search of the Soul of the North Roberta Fergusona. Še ena knjiga, za katero komaj čakam, da jo preberem.


Ko sem pozno zvečer končno prišla nazaj domov, me je na postelji čakal paket, v njem pa knjiga in še nekaj pripomočkov za uspešno branje. Nočni cirkus Erin Morgenstern sem zadela na blogu http://knjigoljubka.blogspot.si/. Še enkrat najlepša hvala Maji, ki vodi tako zanimiv blog, na katerem lahko vedno najdete novo inspiracijo za branje. Obiščite ga.


Mislim, da je vsem štirim knjigam skupna res lepa naslovnica. Jaz se jih kar ne moram nagledati. Katera naslovnica vam je najbolj všeč?

Kaj sem prebrala na potovanju, si lahko izveste tu.

Prijetno branje,
Pina


Ni komentarjev:

Objavite komentar