Poišči buklo

torek, 19. september 2017

Book haul #12: Nekaj novega in nekaj starega

Book Depository me je pogrešal! Tako se je v mojem email predalu znašel kupon za 10% popusta. Enkrat sem takšno ponudbo prezrla, a tokrat se ji nisem mogla upreti. Zase sem izbrala tri knjige, očiju pa sem naročila dve.


Že vse od izida sem želela prebrati biografijo fantov iz skupine McFly. Knjigo McFly: Unsaid Things... Our Story so končno ponatisnili in zato nisem dolgo oklevala.


Izbrala sem si tudi lepo trdo izdajo knjige All That She Can See avtorice Carrie Hope Fletcher. Že zelo dolgo si želim prebrati kakšno njeno delo, da lahko končno ugotovim, ali mi je njen način pisanja všeč.


Pri super ponudbah sem odkrila knjigo, katere naslov me je hitro prepričal v nakup. Avtobiografija astronavta Chrisa Hadfielda An Astronaut's Guide to Life on Earth ima res zanimivo in lepo naslovnico. Komaj čakam, da jo preberem.


Profesionalni kolesar Thomas Dekker v knjigi The Descent govori o svoji izkušnji z dopingom. Druga knjiga za očija, ki je še na poti, nosi naslov Shut up Legs! Jensa Voigta.


Poleti sem se rada sprehajala po Ljubljani in vedno sem pokukala v kak antikvariat. Nekaj krat se je zgodilo, da sem imela srečo in sem naletela na knjige, ki sem jih že dolgo iskala. Biografijo Franc Jožef avtorja Jean-Paul Bleda sem za rojstni dan podarila mami.

Zbirko Baletni copatki sem prebrala večkrat in je ena mojih najljubših. A te knjige se danes zelo težko najde. Imela sem veliko srečo, da se našla zadnjo v zbirki. Labodje pero Lorne Hill me sedaj čaka na moji polici in mami, da jo po dolgih letih zopet preberem.


The Day of the Triffids Johna Wyndhama je moderna klasika in ena mojih najljubših knjig. Ko sem našla staro Penguinovo izdajo romana The Chrysalids, sem jo z velikim nasmeškom na obrazu kupila.


Za konec sem prihranila težko pričakovano knjigo, ki mi jo je le za 4£ prinesel stric iz Anglije. Tretji del serije A Court of Thorns and Roses nosi naslov A Court of Wings and Ruin. Polna sem pričakovanja, da preberem, kako se nadaljuje zgodba izpod peresa Sarah J. Maas.


Katero knjigo ste kupili kot zadnjo?

Prijetno branje,
Pina


4 komentarji:

  1. Zbirko Baletni copatki sem tudi jaz oboževala. Nisem pa vedela, da jih je težko dobit. Še dobro, da jih imam doma - vendar ne vseh. Mislim, da jih imam okoli šest. Zdaj mi je žal, da nimam celotne zbirke, haha :D
    Si bom pa 1x vzela čas in jih znova prebrala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz upam, da bom nekoč imela celotno zbirko :)
      Komaj čakam, da jih zopet preberem, a nekako odlašam :P

      Izbriši
  2. Uff nazadnje? Celotno zbirko A Court of Thorns and Roses <3 Prva dva dela sem dobesedno požrla, s tretjim pa zavlačujem, saj serije še ne želim zaključiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S tretjim tudi jaz odlašam :P čeprav me zelo mika. Čakanje na nadaljevanje pa ne bo luštno. Sem se pri tebi čisto nalezla navdušenja nad to zbirko :D

      Izbriši