Poišči buklo

ponedeljek, 3. julij 2017

Izposojeno v knjižnici #1

Zelo rada imam knjižnico, a v zadnjem letu si ne izposojam več toliko knjig, saj se osredotočam na neprebrane knjige, ki jih imam doma. Ko smo v otroštvu odhajali na morje, sem s seboj vedno nesla vrtoglav kupi knjig, ki sem si jih izposodila v knjižnici. Skoraj vse sem tudi prebrala. Čeprav ne odhajam na morje, sem si v knjižnici po dolgem času izposodila več knjig.

Naj začnem s knjigo, ki sem jo že skoraj prebrala. Damjana Bakarič v knjigi Na tesnobi piše o svojem življenju s tesnobo. Kmalu o tej knjigi izveste kaj več.


Ker sem nad Vso to nevidno svetlobo obupala, sem si sposodila še eno s Pulitzerjem nagrajeno knjigo Poročni zaplet izpod peresa Jeffreya Eugenidesa. Predvsem me je pritegnila naslovnica. 
 

Po tem, ko sem prebrala knjigo Three Daughters of Eve avtorice Elif Shafak in bila nad njo čisto navdušena, sem se odločila, da v knjižnici poiščem se več knjig iste avtorice. Tako sem si izposodila knjigo Pankrt iz Istambula.


Ko sem končevala svoj obhod po knjižnici, sem mimogrede iz police vzela še Dnevnik Bridget Jones Helen Fielding, saj je še nisem prebrala. Poizkusila sem enkrat tekom srednje šole, a me ni pritegnila.


V Ljubljanski mestni knjižnici vsako poletje pripravijo „mačka v žaklju“, kjer zberejo 4 knjige z skupno temo, ki jo napišejo na vrečko. Šele ko si vrečko izposodiš, jo lahko odpreš in vidiš, kaj je v njej. Meni je ta ideja zelo všeč, saj me spominja na vrečke presenečenja, ki sem jih kdaj izprosila v trgovini ali na bencinski črpalki kot otrok. Ker priprava teh žakljev vzame nekaj truda, si vsako leto izposodim le enega. Tokrat sem s seboj vzela vrečko, na kateri je pisalo Oprah knjižni klub. 


V žaklju so ne čakale naslednje štiri knjige. Edina knjiga, za katero še nisem slišala nosi naslov Hiša peska in megle Andrea Dubusa III, a me je njena vsebina na zadnji platnici zelo pritegnila.


V žaklju je bila še knjiga Ljubezen v času kolere (Gabriel Garcia Márquiz). Te moderne klasike, še nisem prebrala.


Za knjigo Isabel Allende Hči sreče sem že slišala in jo imam že vse od izida zabeleženo v svojem zvezku med knjigami, ki bi jih rada prebrala. Nanjo sem že pozabila in sedaj je zopet vzbudila moje zanimanje.

Kot zadnja je tu še Hiša na Tari Maeve Binchy, ki me tudi zelo zanima, a je sama fizična knjiga zelo težka in tako rahlo nepriročna za nošenje s seboj. 


Ali ste katero od teh knjig prebrali in katero mi priporočate? Vse me zanimajo, zato res ne vem, katero naj vzamem v roke kot naslednjo.

Prijetno branje,
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar