Poišči buklo

petek, 7. april 2017

Filmi, ki sem jih videla v februarju 2017

Tu je še moj dolg iz februarja.

  1. Vsemogočni Bruce/Bruce Almighty (2003)
    Mislim, da sem tokrat prvič pogledala ta film od začetka do konca. Čeprav nisem največja oboževalka Jimma Carrya, je izhodišče zgodbe zabavno. Mislim, da sem se ob gledanju filma zabavala, ker sem ga gledala skupaj s prijateljico, ki ima ta film zelo rada in se je smejala na glas.


  2. Dnevnik Bridget Jones/Bridget Jones's Diary (2001)
    Ta romantično komična klasika me vedno pritegne. 


  3. Bridget Jones: Na robu pameti/Bridget Jones: The Edge of Reason (2004)
    Po ogledu prvega dela, je bila v meni želja po nadaljevanju neizbežna. A drugi del vsekakor ni tako dober kot prvi.


  4. 50 odtenkov sive/Fifty Shades of Grey (2015)
    Film sem pogledala kot pripravo na obisk kina s prijateljico, saj ga pred tem nisem videla niti prebrala knjige. Ne vem, kaj naj rečem. Všeč mi je bila glasba in način snemanja – dolgi linearni prizori. Pomanjkanje dialoga in razlage me je pustilo rahlo zmedeno, saj sem imela občutek, da nisem dobro spoznala karakterjev oziroma ozadja zgodbe.


  5. Butch Cassidy in Sundance Kid/Butch Cassidy and the Sundance Kid (1969)
    Izrazito drugačen vestern! Zabaven, zanimiv in dinamičen. Dinamika med glavnima junakoma me je prevzela. Konec je nepričakovan in po mojem mnenju da filmu dodatno vrednost. Priporočam.


  6. Izdajalec po naši meri/Our Kind of Traitor (2016)
    Naslovnica DVD-ja je oblikovana kot velika akcijska uspešnica. Mislim, da ta film to vseeno ni bil. Ni bil čisto nezanimiv, a sem vseeno že pozabila, o čem je govoril.


  7. Pravi pogum/True Grit (2010)
    Ta remake iz leta 1969 ni tako polen akcije kot drugi vetrni, a zato ni nič manj napet. Mlado dekle želi maščevati smrt svojega očeta in je pri tem zelo iznajdljiva. Film je zanimiv in nepredvidljiv. Gledalec mora biti pri gledanju pozoren, saj je film polen dialogov.


  8. Petdeset odtenkov teme/Fifty Shades Darker (2017)
    Pri tem zelo dolg film posnet v enakem slogu kot prvi del, me je najbolj pritegnila glasba. Film je na tem blogu dobil tudi samostojno objavo, v kateri si lahko prebereš moje mnenje. 


  9. Moška srca/Men in the City/Männerherzen (2009)
    To nemško komedijo, ki v ospredje postavlja moške in ljubezenska razmerja, sem videla že večkrat, a me je presenetilo kako malo sem si zapomnila. Film je na trenutke smešen, a ni presežek.

  10. Državni sovražniki/Public Emenies (2009)
    Dogajanje iz časa velike depresije v Združenih državah Amerike spremlja gangsterja Johna Dillingerja (Johnny Depp) in agenta FBI Melvina Purvisa (Christian Bale), ki ga poizkuša ujeti. Film je posnet po resničnih dogodkih in je po mojem mnenju odličen, čeprav se malo vleče. Film, ki ga ne bom tako hitro pozabila.


  11. Rdeči čeveljci/The Red Shoes (1948)
    Mlada balerina postane glavna balerina v baletu Rdeči čeveljci in njeno življenje se začne prepletati s to pravljico. Film me je navdušil! Popolnoma sem se poglobila v zgodbo, v pravljične elemente, glasbo in ples. Filme si mora ogledati vsak ljubitelji baleta. Konec me je presenetil. A ko sedaj bolje pomislim, le ni bil tako presenetljiv. 


  12. Planet samskih/Planet Single (2016)
    Film, ki govori o iskanju ljubezni, je bil tudi ob drugem ogledu zabaven. Prvič sem ga videla lani in spomnim se, da do konca nisem mogla ugotoviti, s kom se je Ana pogovarjala na internetu. Film je zabaven in ima svoj čarm.


  13. Punca mojega brata/Dan in Real Life (2007)
    Med gledanjem se ugotovila, da sem ta film enkrat že videla. Film je smešen in v ospredje postavlja družinske odnose.


  14. Filmska zvezda/Private Valentine: Blond & Dangerous (2008)
    Saj niti ne vem, zakaj sem ustvarjala in pogledala cel film na televiziji. Definitivno ni niti smešen, kaj šele kakovosten. Jessica simpson definitivno nikoli ne bo velika filmska zvezda.

Med temi 14 filmi sta izstopala oba vesterna Butch Cassidy in Sundance Kid in Pravi pogum ter filma Rdeči čeveljci in Državni sovražniki.

Kateri katerega videl tudi ti?

Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar