Poišči buklo

sreda, 15. marec 2017

Filmi, ki sem jih videla v januarju 2017

Zvončki so že zamenjali snežake, jaz pa sem vam še dožna ta prispevek ter še tistega za februar. Najbolje da kar začnem.

  1. Kaj se je zgodilo/What Just Happened
    Leto se je začelo tam, kje se je končalo. Pri slabih filmih. Cel čas mi je šlo po glavi: kaj je to, kar gledam. Film prikazuje dva tedna v življenju filmskega producenta v Hollywoodu. 

     
  2. Državniške igre/State of Play (2009)
    Dolgo nazaj sem del filma videla na televiziji. Od takrat sem iskala priložnost, da si ga pogledam v celoti. Že ob igralski zasedbi se mi zasvetijo oči: Russell Crowe, Ben Affleck, Rachel McAdams, Helen Mirren. Super napet film, z ravno pravo mero politike in nepričakovanim koncem.


  3. Joy (2015)
    Življenjska zgodba odločne ženske. Jennifer Lawrence je po mojem mnenju izvrstna nosilka dogajanja in dobro prikaže razvoj lika. Všeč mi je bil Joyin bivši mož, ki ga je upodobil Edgar Ramirez. Način pripovedovanja filma (zgodbo pripoveduje Joyina babica) in konec sta se mi zdela klišejska. 


  4. Orel Eddie/Eddie the Eagle (2016)
    Resnična zgodba o nadobudnem športniku, katerega življenjske sanje so nastop na olimpijskih igrah. Biografski film spremlja Eddija od mladih nog do nastopa na zimskih olimpijskih igrah v Calgaryju leta 1988, na katerih je nastopila tudi jamajška ekipa v bobu. Film je bilo zabavno gledati s starši, saj sta se spomnila te olimpijade in jo opisala, kot sta jo doživljala sama. Film je zabaven, a hkrati resen, saj govori o vztrajnosti in športnem duhu. Hugh Jackman je le še dodatna prednost tega filma. Zanimiv je bil tudi dodatek k filmu, v katerem je spregovoril resnični Eddie in so pokazali, kako so snemali prizore smučarskih skokov. 


  5. Skrivnost njihovih oči/Secret in Their Eyes (2015)
    Po pravici povedano, sem že pozabila, o čem govori film. Spomnim se le, da me je konec presenetil. Zdel se mi je okriten.


  6. Prava fanta/The Nice Guys (2016)
    Ponovno film z Russellom Crowom v glavni vlogi. Film je bil zabaven in zanimiv. Kostumografija, glasba in scena so bili izvrstni. Predvsem mi je bila všeč glasbena podlaga. Film je kar nasilen in nima pravljično idealnega konca, kar mi je bilo všeč. 


  7. Djengo brez okovov/Django Unchained (2012)
    Verjetno najboljši moderni vestern, kar sem jih videla. Definitivno bo ta film postal eden mojih najljubših. Značilno za Tarantina, je film krvav in brutalen, a tudi zabaven. Kdor pozna stare vesterne, bo prepoznal klišeje in trope ter znal ceniti njihovo uporabo. Djengo brez okovov ohranja vzdušje klasičnega vesterna. Seveda je ta film v nasprotju s tradicijo klasičnega vesterna, saj v središče postavlja osvobojenega sužnja. Igralska zasedba je seveda fantastična. Toplo priporočam ogled. 


  8. Dvojna igra/Duplicity (2009)
    Še en film, ki sem ga nekoč že videla in se ga ne spomnim. Tako je bil vsaj zaključek nepričakovan.


  9. 3:10 za Yumo/3:10 to Yuma (2007)
    Remake istoimenskega filma iz leta 1957. V njem sta Russell Crowe (ponovno) in Christian Bale izvrstna. Všeč mi je bila glasba, ki si je leta 2007 prislužila nominacijo za Oskarja. Vestern je malo drugačen, saj gledalec na koncu nekako navija za glavnega zločinca. Odličen film. Vsekakor bom kmalu pogledala še original.


  10. Smrt ji lepo pristoji/Death Becomes Her (1992)
    Film je bil na televiziji in ker v njem nastopajo mlajši Meryl Streep, Goldie Hawn in Bruce Willis, sem se odločila, da ne zamenjam kanala ali ugasnem televizije. Malo čuden film, a ravno zato tudi zabaven. Ko sem ga omenila očetu, je rekel: „to je film, v katerem padajo po stopnicah.“


  11. Ave, Cezar!/Hail, Caesar! (2016)
    Stari Hollywoodu, ugrabitve, sovjetski agentje, spletke... Preveč vsega! Občutek imam, da ima film nek globlji pomen, a jaz ga nisem našla. Večino filma tudi nisem vedela, kaj gledam. Najbolj mi je bil všeč lik Hobija Doyla.


  12. Tu te zapuščam/This Is Where I Leave You (2014)
    Zgodba o družini, ki se ponovno združi od očetovi smrti. Film je bil zabaven, predvidljiv, resen in čustven. Lušen film.


  13. Ameriški gangster/American Gangster (2007)
    Četrti film v katerem igra Russell Crowe (ja, res mi je všeč ta izvrsten igralce). Biografska zgodba o preprodajalcu mamil Franku Lucasu (Denzel Washington) iz 60ih in 70ih let prejšnjega stoletja. Zelo dober film!


  14. Z roko v roki/Stepmom (1998)
    Žalosten film o materi, ki zboli za rakom. Njen bivši mož si najde novo življenjsko sopotnico. Cela družina se mora na novo spoznati in poiskati svoje mesto. Film se dolgo nazaj že videla.


„Nagrado“ za najboljši film meseca si pri meni delita dva filma: Djengo brez okovov in Ameriški gangster.

Se še spomnite filmov, ki ste jih videli v prvem mesecu tega leta?

Pina

2 komentarja:

  1. Joy je tudi na moji listi za gledat :) Se mi je prikupila Jennifer Lawrence s filmom Igre lakote. Zato imam kar nekaj filmov za ogled z njo v glavni vlogi.

    http://knjigoljubka.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ona res všeč :) Komaj čakam, da v moji knjižnici dobijo DVD Potniki/Passengers :D Tudi zato, ker v njem igra Chris Pratt.

      Izbriši