Poišči buklo

petek, 10. februar 2017

Book Haul #10: Kulinarika

Danes sem se znašla v Mladinski knjigi v centru Ljubljane. Ponavadi v prvem nadstropju hitro zavijem na levo. Tokrat sem zavila na desno, naravnost k polici znižano s kuharskimi knjigami. 


Moja polica s kuharskimi knjigami je tako polna, da niti enega lista ne moram stlačiti med knjige. Ne vem, kam bom pospravila to novo knjigo. Za 8€ (namesto 35€) sem izbrala knjigo Nick Malgieri's Bread. Mnogokrat sem se že odločila, da nam bom doma pekla kruh, a ga drugi vedno kupijo, tudi če sem ga spekla. Zato sem to idejo opustila. Še vedno bi zelo rada pekla kruh in upam, da me bo ta knjiga navdihnila. 
 

V bližini na pultu je stala košara s knjigami po 1€. Veliko je bilo priročnikov, še posebej o materinstvu in starševstvu ter nekaj vodičev. Našla sem tri knjige iz serije Penguin Great Food, ki sem jih enkrat že občudovala. Najprej so me pritegnile prečudovite naslovnice, ko pa sem prebrala o čem govorijo, so me res pritegnile. 
 

Knjige iz te zbirke so posvečene kulinariki. Upam, da bodo ti do 400 let stari teksti zabavni in mi dali vpogled v tedanje življenje gospodinj, recepte in navade. Upam, da se mi med branjem ne bodo preveč cedile sline. 
 

Izbrala sem naslednje tri knjige:
Gervase Markham: The well-kept kitchen (#2),
Hannah Glasse: Everlasting Syllabub and the Art of Carving (#8),
Samuel Pepys: The Joys of Excess (#14)


Ali tudi vi kupujete znižane knjige in kje?

Prijetno branje,
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar