Poišči buklo

sreda, 11. januar 2017

Knjige leta 2016 – malo statistike

V preteklem letu 2016 sem prebrala 38 knjig od zastavljenih 30. Bolj po pomoti sem presegla svoj cilj.

Trend iz leta 2015 se je prenesel tudi v leto 2016 in zopet je bila knjižnica zame bolj vir DVD-jev kot knjig. Prebrala sem 25 knjig iz moje knjižne omare, 5 knjig iz knjižnice ter 3 knjige, ki sem si jih izposodila pri družinskih članih.

V letu 2016 sem prebrala 4 neleposlovna dela ter 34 leposlovnih. Od tega 4 stripe.

Zanimivo se mi zdi pogledati, v katerih jezikih sem brala. Presenečena sem, da sem tako veliko brala v angleščini in zelo malo v nemškem jeziku. V slovenskem jeziku sem prebrala 11 knjig, v angleščini 22 ter v nemškem le 5.

V letu 2016 nisem poslušala nobene zvočne knjige. Prebrala sem 26 fizičnih knjig in 12 knjig na elektronskem bralniku.

To je nekaj številk. Med letom berem spontano, zato so te številke na koncu leta kar zanimive. Definitivno bi rada prebrala več v nemškem jeziku ter poslušala kako zvočno knjigo.

Kako sem bila uspešna pri izpolnjevanju bralnih ciljev, si lahko preberete v članku Knjige in cilji 2016 – pogled v leto. Malo več knjižnih ciljev za novo leto najdete v objavi Knjige in cilji 2017. Seveda so tu še knjige, ki so pustile zelo dober in bolj slab vtis v letu 2016.

V katerem formatu preberete največ knjig?

Prijetno branje,
Pina

3 komentarji:

  1. Zanimiva statistika. Moram poskusiti kaj takega, saj me res zanima koliko knjig preberem v fizični obliki, koliko slovenskih in koliko iz knjižnice. Hvala za idejo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je kar zanimivo. Mislim, da bom letos pozorna tudi na to, kdaj je bila knjiga prvič izdana. Me zelo zanima, iz katerega obdobja največ preberem.

      Izbriši
  2. Če hočeš to videti za že prebrane knjige, obstaja na Goodreadsu funkcija. Pojdi pod My books in potem imaš na levi strani gumbek stat. V tej statistiki si lahko ogledaš, koliko knjig si prebrala v določenem letu, koliko strani in na grafu imaš izrisana leta izzidov knjig.

    OdgovoriIzbriši