Poišči buklo

torek, 6. december 2016

J.K. Rowling: Magične živali

V kinih se že vrti istoimenski film in bil je že čas, da tudi jaz preberem to knjižico. 
 



Avtor: J.K. Rowling
Naslov: Newt Scamander: Fantastic Beasts & Where to Find Them
Leto izdaje: 2009
Založa: Bloomsbury Publishing
Št. strani: 123
ISBN: 978-1-4088-0301-1
Žanr: fantazija




Magične živali in kje jih najdemo je napisal Newt Scamander in pred nami je Harrijev učbenik. V predgovoru Newt pove, kako je napisal knjigo in kaj so magične živali. V nadaljevanju knjige sledi njihov enciklopedijski popis, ki je ponekod opremljen z ilustracijami.



V branju sem zelo uživala, saj me je knjiga spomnila, na obdobje, ko sem knjige Harrja Potterja kar požirala. Zelo mi je bil všeč uvod, v katerem je predstavljena kratka zgodovina ter definicija zveri. Pri magičnih živalih je nato opisan njihov izgled, kako nevarne so, kje jih najdemo ter nekaj njihovih lastnosti. Občasno ob opisu najdemo še ilustracijo.

Za branje te knjige je po mojem mnenju potrebno uporabiti predvsem domišljijo. Le tako si lahko pred oči prikličemo vsa ta zanimiva in slikovita bitja. Pri nekaterih gre seveda malce lažje, saj smo jih že videli v filmih o Harryju Potterju. Nekaj težav sem imela z imeni živali, a se vanje raj nisem poglabljala.

Najboljši del knjige so bili zapiski in čačkarije, ki sta jih v knjigi pustila Harry ter Ron. Le ti so me nasmejali in spomnili na nekatere odlomke iz nam vsem dobro znanih dogodivščin.

Magične živali so zelo lahko in zabavno branje, primerno za branje v enem kosu ali da le tu in tam malo polistamo po knjigi. Všeč mi je bilo, kako me je teh nekaj strani zopet povleklo v Harryjev svet. Sedaj komaj čakam, da vidim film. Potrudila sem se, da razen napovednikov nisem izvedela nič o zgodbi. Res komaj čakam!!

Imate morda najljubši magično žival? Moja je vsekakor zmaj.

Prijetno branje,
Pina

2 komentarja:

  1. čakam slovenski prevod knjige (če je to ta knjiga po kateri je bil film posnet)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To knjigo piše Newt v filmu in jo na koncu obljubi, da jo bo osebno prinesel Tini. V njej so le zbrani opisi magičnih živali.
      Potem je pa po tem novem filmu Rowlingova izdala še scenarij filma. O njem sem pa pisala tu: http://bukla-na-buklo.blogspot.si/2017/03/jk-rowling-fantastic-beasts-and-where.html
      Jaz komaj čakam naslednji film, ki pa naj bi prišel šele novembra 2018

      Izbriši