Poišči buklo

četrtek, 10. november 2016

7 trikov za lepše čevlje

Sama svoje čevlje rada čim dlje časa ohranim v lepem stanju, da mi lahko dolgo in dobro služijo. Tako sem jim preteklo nedeljo posvetila cel dan brisanja, drgnjenja, natiranja z mažo, glancanja in poliranja. Moje celodnevno delo me je navdahnilo, da sedaj z vami delim svojih 7 trikov za lepe čevlje.


  1. Trenutno so priljubljene superge in čevlji z bolj ali manj širokim gumastim podplatom, ki je snežno bel le kadar je čisto nov. Nič več! Mehka gobica in pralni prašek delata čudeže.
  2. Notranjost in zunanjost čevlja lahko hitro obrišeš z otroškimi vlažilnimi robčki, ki ne vsebujejo alkohola in parfumov. Sama na tak način poleti skrbim za sandale in balerinke.
  3. Bližajo se čedalje bolj mrzli del. Da te med čakanjem na avtobus ali sprehajanju po božičnem sejmu ne bi zeblo v noge, daj v čevelj topli vložek, ki je na spodnji strani izoliran s srebrno folijo in tako zadržuje toploto, na zgornji strani pa ima plast volne ali filca, ki prijetno greje. Ta trik mi super greje noge med zimskimi hokejskimi tekmami.
  4. Da čevlji dolgo lepo dišijo, dam v čevelj tanek vložek, ki ne drsijo, so antibakterijski in preprečujejo neprijeten smrad v čevlju. Seveda le, če jih pridno menjaš. Osem parov osvežujočih vložkov za čevlje kupim v DM-ju. Pri nas sem za enkrat opazila le črne, a v tujini imajo tudi bele.
  5. Če imaš malo več čevljev, si lahko poenostaviš brskanje po škatlah za pravim parom čevljev. Na zunanjo stran škatle prilepi fotografijo ali opis para, ki domuje v njej.
  6. Moj predlog je, da po koncu sezone, ko čevlje pospraviš v škatlo ali odložiš na polico, poskrbiš zanje. Jih umiješ in namažeš, da jih boš nato, ko bo zopet napočil čas zanje le obul.
  7. Čevljar zna marsikaj popraviti. Ko opaziš, da se je peta že čudno obrabila ali da podplat drsi, čevlje le nesi k čevljarju, preden padeš in si še kaj narediš. Pišem iz izkušenj, saj drugače ne kolenu ne bi imela grdega velikega temnega fleka, ki je ostal od velike in boleče hraste, saj sem poleti preveč hitela v službi v sandalih, ki so drseli. Ta teden pa mi je čevljar v življenje obudil par superg, ki so me začele pošteno žuliti, saj se je obrabilo blago na notranji strani pete. Res nisem vedela, da zna tudi to.

To je bilo torej nekaj mojih trikov, ki mi dobro služijo. Imaš še ti kakšnega? Deli ga z menoj v komentarjih.

Tople noge vam želim,
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar