Poišči buklo

sreda, 28. september 2016

The Autumn Reading TAG // Jesenski bralni TAG

Jutra so hladnejša, dnevi krajši in drevesa so se odela v rumene, rdeče in oranžne barve. Jesen je tu. Ta TAG se mi je takoj zdel lušten, ko sem ga videla na youtube kanalu Jen Campbell. Original pa lahko najdete tu. In kar začnimo!


  1. Ali imaš knjige, ki jih nameravaš prebrati to jesen?
    Ja. Odločila sem se, da zmanjšam seznam knjig, ki sem jih že začela brati. Dokončala bi tri knjige:
  • L.N. Tolstoj: Vojna in mir. Hitro sem ugotovila, da ta knjiga ni neki bav bav, a se mi je ustavilo pri vojni.
  • Gavin Extence: The Universe Versus Alex Woods. Knjiga mi je zelo všeč. Ker jo imam na elektronskem bralniku, sam jo žal nehala brati, ko sem juluja prišla iz Norveške.
  • Alison Croggon: The Naming (The Books of Pellinor #1). S to fantastično knjigo, ki naj bi spominjala na Gospodarja prstanov se borim že zelo dolgo.
    Poleg tega bi rada prebrala še dramsko delo Georga Büchnerja Leonce und Lena, saj bi si rada ogledala predstavo v Mestnem gledališču.
    Pa seveda Fantastic beasts & where to find them. Najprej knjiga in nato film. Komaj čakam.

  1. September prinaša spomine na šolo: katero knjigo si najraje preučeval pri pouku? Kateri je bil tvoj najljubši predmet in katerega nisi maral?
    Spomnim se, da mi je bila na faksu všeč dramsko delo Huga von Hofmannsthala Jedermann (Slehernik). Ne vem zakaj, a mi je ostalo v spominu. V srednji šoli nisem maral kemije in biologije. Morda zato, ker sem imela slabo osnovo iz osnovne šole. Najraje pa sem imela umetnostno zgodovino in slovenščino. Ključ do dobrega pouka je izvrsten učitelj, ki navdihne tvoje interese tudi po koncu šole.
  2.  
  1. Oktobra pridejo maškare (Helloween): uživaš v branju grozljivih knjig in gledanju grozljivk? Kateri so tvoji najljubši?
    NE. Ni šans!! Potem še dolge noči ne bi spala. Še najbližje je bil psihološki triler Ni je več. Tako knjiga kot film sta mi bila všeč.

  1. Novembra je čas za kresove in ognjemete: katera knjiga, ki so jo prebral, je bila najbolj razburljiva in je nisi mogel odložiti?
    Hmmmm. Letos bi to bila alpska kriminalka Felsenfest Jörga Mauerja (žal dostopna le v izvirnem nemškem jeziku). Komisar Jennerwein mora tokrat ugotoviti, kdo je za talce vzel skupino pohodnikov za vrhu gore in kaj želi. Storilec je nekdo, s katerim je skupaj gulil klopi v srednji šoli, saj je so pohodniki njegovi sošolci na obletnici mature.

  1. Katero knjigo bi vzel v roke za prijetno in udobno branje?
    To bi bila tretja knjiga iz serije Outlander Diane Gabaldon Voyager. Moj načrt je hkrati brati tretjo knjigo in gledati drugo sezono serije. Prav težko se brzdam, da se ne bi za dva dneva ulegla z računalnikom v posteljo in gledala en del za drugim.

  1. Ko se udobno namestiš z knjigo v rokah, kateri topli napitek najraje piješ?
    Čaj. Pravega zjutraj, sadnega tekom dneva in zeliščnega zvečer.

7. Kakšne načrte imaš za prihajajoče mesece, česa se veseliš?
Veselim se, da bom zopet lahko gledala hokej :)


Zanimalo bi me, kakšni so vaši odgovori na nekatera od teh vprašanj. Lahko jih delite z mano v komentarjih ali pa odgovorite kar na vse in v komentarje prilepite povezavo.

Prijetno jesensko branje,
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar