Poišči buklo

nedelja, 18. januar 2015

Prebrano v decembru 2014

Prebrano v decembru 2014

V prazničnem mesecu sem prebrala 4 knjige. Še več sem jih kupila. Danes se posvetim le prebranim.

Detektivka izpod peresa vsem znane J. K. Rowling je prva iz serije, ki spremlja zasebnega detektiva Cormorana Strika. Sledimo njegovi osebi zgodbi ter preiskovanju samomora/umora znane manekenke. V načinu pisanja vsekakor prepoznamo avtorico. Mene je bolj pritegnila Cormoranova zgodba.

V drugem delu serije zopet sledimo dogodivščinam Percya in njegovih prijateljev. Glavna nit serije je tokrat bolj v ospredju. Bermudski trikotnik oziroma Morje pošasti je odlično izhodišče za variacijo odisejade. Ta knjiga mi je bila še bolj všeč kot prvi del.

Tanja Heitmann, Nina Blazon, Nora Melling in drugi: Stille Nacht. Magische Liebesgeschichten
Zbirka šestih zgodb izpod peresa različnih avtoric z božično tematiko in magičnimi bitji je lahko brane. Ponavadi nikoli ne berem kratkih zgodb. Vse zgodbe so temeljile na šibki osebi, ki za božič noče biti sama in jo nekdo drug reši in odpelje iz realnega sveta.

Nathan je pol beli pol temi večš. Sledimo njegovemu odraščanju in njegovim težavam. Za svoj sedemnajsti rojstni dan mora prejeti tri darove in postati vešč. Bo postal temi ali beli? Knjiga me ni pretirano potegnila vase. Premisa zgodbe me ni prepričala, z osebami nisem sočustvovala. Zmotil me je tudi prikaz velike mere fizičnega in psihičnega nasilja nad glavnim junakom.

Naj povem še, da sem tekom meseca po približno 60 straneh odložila dve knjigi: Noč zelene vile (Ayfer Tunc) in Knjigarna (Penelope Fitzgerald). Obe sta še vedno na seznamu knjig, ki jih želim enkrat prebrati, a mi tokrat preprosto nista odgovarjali, jaz sem pa želela brati.

Kaj ste prebrali v zadnjem mesecu leta 2014? Kaj z praznično ali zimsko tematiko?
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar