Poišči buklo

torek, 2. december 2014

Prebrano v novembru 2014

Ta mesec sem bore malo prebrala. Ampak včasih je potrebno živeti v realnem svetu. Michael Buble, OneRepublich, smučarski dan na Voglu in rojstni dan so mi popestrili pretekli mesec.

Klasika v katero sem se podala brez predhodnega znanja in me je prijetno presenetila. Napetost in skrivnostnost, ki ju ustvari lik Gatsbya. Kdor je videl le film(e), bo morda po branju bolje razumel karakterje in probleme. Kratka a izjemna zgodba.

Čudovito grajen svet in super glavna junaka. Ravno prav magije, skrivnosti in pustolovščin z pridihom nastajajoče romance. Ne moram ubesediti, kako zelo mi je bila knjiga všeč in res ne vem, zakaj še nisem naročila nadaljevanja.

Z izkupičkom sem zadovoljna, saj sta mi bili obe deli zelo všeč in ju še vedno premlevam, če se ponudi priložnost pa tudi poklepetam.
Kaj boste brali v decembru? Kaj božično obarvanega?
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar