Poišči buklo

četrtek, 28. avgust 2014

Paleo palačinke vol. 2


 Že kar nekaj časa nazaj sem objavila preprost recept za paleo palačinke. In sem jih jedla in jedla. Z jogurtom, javorjevim sirupom, jagodami, marelicami, borovnicami.... Potem sem recept malo predelala.





 



Za palačinke potrebujemo eno banano, eno jajce, cimet po okusu, pest ovsenih kosmičev (za malo več energije) ter malo olj.








 

Jajce ubijemo v skledo in dodamo banano. Nato se poslužimo paličnega mešalnika in vse dobro premešamo, da nastane gladka, tekoča in malo penasta masa. Sedaj vmešamo ovsene kosmiče.
Ponev z oljem segrejemo. Maso vlijemo v ponev in jo po njej razlijemo, kot da bi delali navadno palačinko. Na zmernem ognju jo dobro zapečemo (približno 5 min.). Nato jo previdno obrnemo, saj je zelo rahla in jo popečemo še na drugi strani.

Sedaj pa se prepustimo našim željam. Na palačinko sem tokrat namazala grški jogurt, jo obložila z rezinami bele breskve tet čeznjo dala še malo medu in mandljevih lističev.




Ob zajtrku ponavadi popijem skodelico zelenega čaja in sem sita do opoldanske malice.

Želim vam slasten začetek dneva in dober tek
Pina

Ni komentarjev:

Objavite komentar