Poišči buklo

nedelja, 10. november 2013

Food Diaries #1: Jesenska nedelja


Rada bi uvedla nov segment. Z vami bom delila, kaj sem jedna tekom dneva. Zelo rada kuham. Biti sama v kuhinji, včasih ob spremljavi glasbe, in sekljati, mešati, stepati in zopet sekljati, je zame preprosto sproščujoče. Kuharski recepti so le kreativno izhodišče!

Za zajtrk sem jedla 2 poširani jajčki z malo sire, paradižnika in kruha. Salama je pa poglavje zase. Poleti sva jo s sestro v Nemčiji vsak dan jedli za zajtrk. Na žalost se jo dobi le v nemškem Lidlu. Kot vsak dan tudi tokrat po zajtrku pride na vrsto čaj.


Med vikendom je pri nas doma kosilo bolj pozno na mizi. Zato sem danes pojedla dva prigrizka. Pri sadju je moral na koncu pomagati oči.


Danes sem kar dober del dneva preživela v kuhinji. Za predjed sem naredila začinjeno bučno juho. Komaj sem čakala, da sprobam novi recept. Dodala sem še čili in ingver (oboje v prahu).

Sestra si že nekaj časa želi ohrovtovo zloženko in teden se je končno le uvrstila na jedilnik. Sprva sem se bala, da bo suha, a na koncu temu ni bilo tako. Če si želite, da objavim recept, pa kar z besedo na dan.


Do sedaj sem vedno zavrgla bučna semena. Danes sem jih mukoma očistila, začinila ter popekla v pečici. Nastal je mahni prigrizek tedna. Najbolj mi je všeč, da semena vsakič poljubno začinimo in se tako ne naveličamo.

Kaj je bilo danes na vaših mizah?

Ni komentarjev:

Objavite komentar